maanantai 28. lokakuuta 2013

Myöhässä!



 Mun oli tosiaan tarkoitus julkaista nämä kuvat muutama viikko sitten, mutta yllättäen en saaut aikaiseksi plärätä kaikkia läpi. I'm so sorry.



Oli niin hirmuisan nättiä, että olin ihan fiiliksissä - pyörimässä puistikolla - kameralla randomisti kuvia räpsien.
 


Mulla oli pitkästä aikaa tunnelma - "Et voi pilata mun fiilistä millään
Mul on kaikki hyvin tänää" n__n



Syksyssä vaan on sitä jotain. Alkusyksy on niin positiivista ja värikästä aikaa. Loppusyksy on semmoinen sateen ropinaa - tyylinen aikakausi. Ja pidän siitäkin!
 


En nyt tiedä välittyykö tuosta naamakuvasta mitenkään hirveän hilpeä fiilis, mutta yritin edes. 8D Oon perus ilmeeltäni kumminkin tätä luokkaa :[
 


Saba täällä syksyisissä tunnelmissa. Valmistaudun henkisesti loppuvuoden tapahtumiin.
Synttärit - 21vuotta tulee täyteen.
Pikkujoulut - Vaconilla tulee 20vuotta täyteen.
Emman synttärit - 20vuotta täynnä typyllä!
Erikan ja Sanniksen synttärit?
Ja sitten se joulu. 
Ja uusivuosi.

Ihh!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tunnisteet

AAAA (1) Alkoholi (9) Auto (1) Baari (7) Blah (1) Dislike (1) Festarit (7) Fiilis (11) Haikeaa (1) Hese (1) Hota (6) Huvipuisto (1) Häät (1) Ikävä (1) iloonen (12) Isokyrö (2) Itku (2) Jeppis (5) Juhannus (1) Kaverit (25) KESÄ (4) Kirpparit (7) Kissat (7) Kivaa (23) Kuvaan (2) Kynsilakat (2) Leffa (2) Lonkku (8) Läppäri (2) Lävistykset (2) Me (4) Mietin (2) Minä (5) Muistelen (2) Musiikki (9) Mässyä (1) Nauraminen (1) Näätä (2) Ostokset (3) Oulu (1) Parasta (5) Perhe (4) PFP (1) Pirkku (6) Provinssi (5) Pullo (2) Rage (1) Raivo (1) Random (1) Roihu (2) Ruoka (9) Seinäjoki (1) Sodankylä (1) SolarSound (1) Surullinen (1) Syksy (4) synttärit (3) Tallinna (1) Tapahtumaa (5) Tekeminen (1) Tekosyitä (1) Turhautuminen (2) työt (7) Vaasa (11) Viro (1) Vänvän (1) Yllättävää (2) Yllätys (1)