lauantai 7. toukokuuta 2011

Piuuuu, prjnt !

HeiBBa.
Ei mulla oikeastaan mitään asiaa ole, kunhan ajattelin kirjoitella jotain kakkaa kakkaa. :3

Olipas kerran päivä jolloin saatoimme olla työmaalta vierailemassa toisella samanmoisella, voi olla että meni vähän överiksi.. Jollain saattoi olla kamera mukana. :----D
Kuvassa edustavat Marianne ja Santeri.

Sittem sitten koulun jälkeen käväisin kirpparilla ja mukaan lähti yhdet helmet ja kaulapanta Lonkulle. :3 yhteishinta huikeet 2,5€. Tsikaa !

Kohtapian Emma jo olikin täällä ja si me syötiin Emman valmistama ateria. Nom, kiitti.
Suomen matsi tsekattii, ja törkeen hieno matsi olikin ! Voi olla, etä huudettiin täällä kilpaa !

Piu, leffaan mentiin porukalla, Erika, Joona, Emma, Sami, Iida ja minä. :3 Oli ihan törkeen helmi leffa muuten !
Suosittelen lämpimästi.

Sitten palasinkin kotiin ja täällä mua odotti iloinen piski. :3 Hyppypomppukoikkaloikkanen ja ja ja.. Katsokaa itse mitä Lonq on saanu aikaan !
 'Hei, olen viaton, se juissi-purkki hyökkäsi kimppuuni ja minä puollustauduin !'


Sanni kuittaa !~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tunnisteet

AAAA (1) Alkoholi (9) Auto (1) Baari (7) Blah (1) Dislike (1) Festarit (7) Fiilis (11) Haikeaa (1) Hese (1) Hota (6) Huvipuisto (1) Häät (1) Ikävä (1) iloonen (12) Isokyrö (2) Itku (2) Jeppis (5) Juhannus (1) Kaverit (25) KESÄ (4) Kirpparit (7) Kissat (7) Kivaa (23) Kuvaan (2) Kynsilakat (2) Leffa (2) Lonkku (8) Läppäri (2) Lävistykset (2) Me (4) Mietin (2) Minä (5) Muistelen (2) Musiikki (9) Mässyä (1) Nauraminen (1) Näätä (2) Ostokset (3) Oulu (1) Parasta (5) Perhe (4) PFP (1) Pirkku (6) Provinssi (5) Pullo (2) Rage (1) Raivo (1) Random (1) Roihu (2) Ruoka (9) Seinäjoki (1) Sodankylä (1) SolarSound (1) Surullinen (1) Syksy (4) synttärit (3) Tallinna (1) Tapahtumaa (5) Tekeminen (1) Tekosyitä (1) Turhautuminen (2) työt (7) Vaasa (11) Viro (1) Vänvän (1) Yllättävää (2) Yllätys (1)